Örömhír Evangéliumi gyermeklap

Örömhír Evangéliumi gyermeklap
Logó

2017. december 20., szerda

Hála

HÁLA

Mit is jelent a hála szó? Egy késztetést, hogy kifejezzük köszönetünket annak a személynek, aki jót tett velünk. Elsősorban Istennek kell hálát adnunk, mert minden jó Tőle származik. Sokan azonban csak a rosszat, a hibát keresik mindenben. Példa előttem a mindig hálás, örök vidám Pollyanna, akit Az élet játéka című könyvből ismerek. Pollyanna nagyon szeretett volna egy babát, ám a missziós csomagban, amelyet támogatásképpen
kaptak, csak egy mankó volt. Először nagyon elkeseredett, de aztán az apukája megtanított neki egy játékot: mindenben keresse meg, mi a jó. Hogy minek örült ebben a helyzetben a kislány? Annak, hogy nem volt szüksége a mankóra. 
Vajon én miért adhatok hálát Istennek az életemben? Hálát adhatok a családomért, rokonaimért. Hálás vagyok a szüleimért, akik szeretettel gondoskodnak rólam és a testvéreimről. Kicsi koromtól kezdve hitre neveltek, elvittek gyülekezetbe, és életükkel példát mutatnak, hogyan élhetünk Istennek tetsző életet. Együtt éreznek velem, és mindig
érzem, hogy szeretnek – akkor is, ha valami olyat kell tennem, amihez nincs túl sok kedvem. Hálás vagyok a barátaimért. Ugyan nincs sok barátom, de azok igaziak, és beszélgethetek velük Isten dolgairól is.
Hálás vagyok a sok-sok hasznos tárgyért, amim csak van, és hogy nincs hiányom semmiben. Legfőképpen azonban Isten csodás tervéért vagyok hálás, amelyet véghezvitt az Úr Jézus, hogy megmeneküljünk a bűneink következményétől. Nagyon örülök, hogy járhatok gyülekezetbe, és hogy olvashatom mindennap a Bibliát.
Ficsor Fanni (15 éves), Mohács


A cikk az Örömhír 2015/5 3.oldalán található

Ha szeretnéd megrendelni a folyóiratot ide kattints, ha írni, vagy rajzot akarsz beküldeni, akkor erre az e-mail címre lehet: szilvia.tams@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése